Poszukiwania noclegu nad jeziorem

W tym roku postanowiliśmy z mężem spędzić wakacje nad jeziorem. Stwierdziliśmy, że wybierzemy się na dolny śląsk na urlop. Urlop zbliżał się wielkimi krokami, dlatego uznaliśmy że to najwyższa pora na to, aby zorganizować sobie jakiś nocleg nad jeziorem. Chcieliśmy mieć piękny widok z okna, i to było jednym z naszych najważniejszych kryteriów.

Nocowaliśmy nad jeziorem na dolnym śląsku

nocleg nad jeziorem dolny śląskPrzede wszystkim jednak zależało nam na tym, aby znaleźć jakiś luksusowy i komfortowy hotel. Zależało nam na dużych udogodnieniach dla gości. Nie dla nas obozy kempingowe czy małe pokoje do wynajęcia. Poszukiwania odpowiedniego miejsca na nocleg rozpoczęliśmy od internetu. Wpisaliśmy w wyszukiwarkę frazę: nocleg nad jeziorem dolny śląsk, i zaczęliśmy przeglądać wyniki. Szybko udało nam się znaleźć to czego potrzebowaliśmy. Był to mały, ale kilku gwiazdkowy hotel z widokiem na wybrane przez nas jezioro. Musieliśmy się śpieszyć, ponieważ w wybranym przez nas terminie nie było już zbyt wiele wolnych pokoi. Od razu zdecydowaliśmy się go zarezerwować. Wybraliśmy dwuosobowy pokój z prywatną łazienką. W łazience znajdowała się wanna z hydromasażem oraz prysznic. W pokoju do naszej dyspozycji było duże małżeńskie łoże z miękkim materacem w rozmiarze king size. Mieliśmy także telewizor z dostępem do internetu. Jak się już wkrótce okazało wybór takiego hotelu na nocleg był słuszny.

Bardzo nam się podobał ten hotel. Mieliśmy piękny widok z okna na jezioro. W dodatku do pokoju przynależał dość spory balkon i mogliśmy z jego perspektywy podziwiać jezioro. Nie musieliśmy nawet wychodzić z hotelu. Tym bardziej, że wybraliśmy nocleg ze śniadaniami do pokoju oraz obiadami i kolacjami w hotelowej restauracji. Byliśmy bardzo zadowoleni z wybranego przez nas miejsca.